Monday, May 21, 2007

ZX Spectrum slovenska legenda

Pred dnevi sem "naključno" naletel na slovensko stran z ZX Spectrum igricami in med njimi opazil sliko, ki mi je obudila spomin iz otroštva. Takoj sem si pretočil emulator ZX Spectruma in igrico Jamski Heroj. Igra je sicer kopija igre "BC's Quest for Tires" katero sem igral na Atariju ST 520.

Odličen free emulator za Mac OS X zxsp – the ZX Spectrum Simulator In odlična slovenska stran z igricami ex-YU!



Priporočam pa branje arhiva Jonasovega bloga Zapisi na temo Moj Mikro

In pa Kiberpipin članek ob letošnji obletnici 25 let legende: ZX Spectrum

3 comments:

Dr[]ne said...

Zanimivo,da sem jaz pred kratkim tudi emulirall ampak Commodore 64.Pred par dnevi sem ga dobil od frenda,zato sem malo surfal za igrami.

opeter said...

Super, tudi mene obdaja oblaček nostalgije :) Mavrico sem imel možnost preizkusiti pred cca. 16 leti... kupil ga je moj nekadnji sosed (vem, da je bil rabljen). Igrali smo pretežno neko Popeye igrico, pa neko slovensko avanturico (naslova se ne spominjam).

V zadnjem cajtu igram le Nintendo SNES igre (s pomočjo ZSNES in SNES9x OSX), SEGA Genesis/MegDrive ROM-e, pa tudi MacUAE občasno zalaufa na mojem Mac-u :)

Res, stare igre so imele neko dušo...

Anonymous said...

Hvala za intiresnuyu iformatsiyu